Thursday, January 3, 2008

Eerste blog update

Welkom op mijn blog. Ik draai al tijden een blog dat gaat over taalkunde, en voornamelijk vergelijkende taalkunde. Maar, gelukkig, zijn er ook andere dingen in mijn leven dan taalkunde, en soms heb ik zin om hier over te schrijven. Daarvoor gaat dit blog dienen. Ik ben ook van plan om dit blog in het Nederlands te schrijven, al weet ik eigenlijk niet zeker of ik dat vol ga houden. Maar dat zien we later wel.

Mijn taalkunde blog voor hen die dat boeiend vinden: Phoenix' Blog

1 comment:

Anonymous said...

Hey man,
Het is wel lekker rustig zo huh? Je kan genoeg doen met de tijd die je gegeven is. Het lijkt er soms op dat je er niet altijd klaar voor bent. Voornamelijk ligt dit in de situatie waarin jij je verkeerd. Hoe erg het ook kan zijn, je motivatie zal altijd weer verschijnen. Op een gegeven moment ga je altijd weer verder waar je gestopt was. Keep faith!

GZ